טיפולים קוסמטיים לתמיכה בדיאטה

טיפולים קוסמטיים לתמיכה בדיאטה הם טיפולים מגוונים שמטרתם לסייע למטופלים להיפטר ממצבורי שומן הנמצאים במקומות בעייתיים בגוף. בניגוד לניתוחי הרזיה –אלא טיפולים שמבוצעים ישירות ברקמות השומן בגוף. טיפולים אלו נחשבים לפשוטים, קלים עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. במאמר הבא אנחנו נסקור את הטיפולים הקוסמטיים הטובים ביותר המוצעים היום. בואו נתחיל.  

הקפאת שומן

התחלתם לעשות כושר? רזיתם? כולנו מכירים את התחושה הנפלאה הזו כשאנשים מסביבו מחמיאים על המראה החדש והבריא שלנו ואין ספק שהדברים הללו פעמים הרבה מדרבנים ונותנים מוטיבציה להמשיך לעשות את הבחירות הנכונות והטובות לגוף שלנו, אבל לפעמים – לא משנה כמה כושר וכמה אוכל בריא נאכל, נצטרך לפעמים קצת עזרה כדי לטפל בכל מיני תופעות אסתטיות ושומנים שלא הצלחנו להוריד, כמו לדוגמה כפל בבטן, בזרועות, במותניים – בדיוק לשם כך כיום יש טכנולוגיה שמסייעת לנו בפתרון בעיות אלו. 

טיפול הקפאת שומן נעשה באמצעות מכשיר מיוחד בו המטפל מצמיד זרועות מיוחדות לאזור הבעייתי אשר תפקידן "לינוק" את מצבורי השומן ולקרר אותם באמצעות גופי קירור הנמצאים בטמפרטורה שנעה בין -6 ל10 מעלות מתחת לאפס. בטמפרטורה זו תאי השומן למעשה עוברים הליך של הרס ולאחריו הם מופרשים מהגוף באופן טבעי. 

המסת צלוליט

למי לא נמאס מהצלוליט? המסת מצלוליט זה תהליך פשוט שנעשה באמצעות מכשיר גלי רדיו משכולל וחדשני אשר מספק תוצאות מעולות כבר מהטיפול הראשון. גלי הרדיו מסיעים לסלק את כל עודפי השומן, נוזלים וחומרים נוספים דרך הפתחים שנמצאים בקרומי התא ובכך תאי השומן מצטמצמים ומתקבל המראה הרצוי. המסת צלוליט מאפשרת להצר היקפים ולהמיס שומן וצלוליט כדי לחטב את הגוף באזורים שונים כמו פנים, צוואר, זרועות, סנטר כפול/נפול ועוד. 

הטכנולוגיה של גלי הרדיו היא בטוחה והוכחה לחלוטין את יעילותה בעולם האסתטיקה. היא מאפשרת למטופלים לקבל תוצאות אסתטיות מיידיות, במהירות וללא כאב עם מספר מועט של טיפולים קוסמטיים

יתרון נוסף של טיפול המסת צלוליט זה שהוא מאפשר לכם לשמור על מראה עור צעיר וללא קמטים מבלי לשנות את תלווי הפנים כפי שקורה בטיפולים אסתטיים אחרים. 

הצרת היקפים

אם אתם רוצים להיפטר מעודפי שומן מיותרים מבלי לעשות ניתוח פולשני – הצרת היקפים היא הפתרון המושלם לכך! הטיפול נפטר מכל עודפי השומן והנוזלים הלא רצויים ובכך ממצק את העור ומאפשר להצר היקפים ולהעניק מראה אסתטי בזמן קצר. הטיפול יכול להיעשות במספר דרכים – לייזר, גלי רדיו ואולטרסאונד. 

  • אולטרסאונד: בין השיטות הוותיקות היא הצרת היקפים באמצעות אולטרסאונד – היא מצריכה בין 6 ל12 טיפולים ונעשית ללא כאב ותופעות לא נעימות. 
  • לייזר: הצרת היקפים בלייזר היא בין השיטות החדשניות שמספקות תוצאות נפלאות, הלייזר מכוון בדייקנות לרקמת השומן הבעייתית וממיס אותה. הרופא מבצע חתכים שטחיים דרכם השומן שנותר יוצא. שיטה זו מבוצעת בהרדמה חלקית וזמן הטיפול אורך כשעתיים בלבד. אין צורך לחזור על הטיפול שנית. 
  • גלי רדיו: הצרת היקפים בגלי רדיו היא גם טכניקה חדשה יחסית, בטיפול גלי הרדיו מפנים את רקמת השומן המיותרת באמצעות הליכים טבעיים בגוף. אין התערבות כירורגית והטיפול ללא כאבים. 

כמה מילים אחרונות, 

אם אתם נמצאים בדיאטה ומעוניינים לשפר את התוצאות וליהנות ממראה אסתטי מושלם – כיום מוצעים מגוון טיפולים חדשניים שהוכיחו את יעילותם והם מתבצעים בקלות וללא כאב. למידע נוסף תפנו לאחת הקליניקות המורשות באזור מגורכם.

משהו להגיד בנושא?

צוות האתר

צוות האתר מורכב מכמה מתזונאים מקצוענים וכמובן, כמה מהאנשים ברשת שהצליחו לעשות זאת לבד, מוזמנים לקרוא את הסיפורים שלהם.

פוסטים אחרים מ"הכל על.."

מומלץ השבוע לראות