קידום עסק בתחום הדיאטות – הכיצד?

במוקדם או במאוחר, חלק לא מבוטל מבני האדם יתחילו במהלך חייהם תהליך של דיאטה. דיאטה היא שם כולל לא רק לתפריט המתיר או אוסר צריכת מזונות מוגדרים מראש. דיאטה היא בראש ובראשונה דרך חיים ותפיסת עולם. נהוג לומר שדיאטה טובה, היא זו שמתאימה לאורח החיים של מי שעושה בה שימוש, שניתן להתמיד בה לאורך זמן, ושאינה מייצרת סיכונים מיותרים בצד היתרונות שהיא מעניקה לגוף.

אם אתם מנהלים עסק בתחום הדיאטות ומעוניינים לקדם אותו בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל, כדאי יהיה שתיקחו בחשבון את הטיפים הבאים:

טיפ מספר 1: בצעו מחקר מילות מפתח מעמיק

בעולם קיימים סוגים רבים ומגוונים של דיאטות, ולא כל דיאטה מתאימה לכל מטופל. יש מטופלים שיבקשו דיאטה מהירה, בעוד שאחרים יחפשו דווקא אחר דיאטה לפי סוג דם. יהיו גולשים שיבקשו לקבל מידע אודות דיאטה קטוגנית ואחרים יחפשו אחר דיאטה צמחונית. למידע נוסף על איך עושים מחקר מילות מפתח.

לכל דיאטה קהל הלקוחות המתאים לה, ולכן, חשוב מאוד יהיה, שלפני שתצאו לדרך עם תהליך הקידום האורגני של העסק שלכם, שתקדישו את הזמן הנחוץ כדי להבין מה, למעשה, אמור לחפש קהל היעד הרלוונטי לכם. נסו להבין עבור אילו סוגי חיפושים הדיאטה שאתם משווקים יכולה לתת להם מענה הולם, ועבור אילו ביטויים דווקא לא תירצו להיות מדורגים בשל העדר הרלוונטיות של המוצר.

טיפ מספר 2: צרו תוכן בעל ערך מוסף אמיתי

בעולם קידום האתרים, נהוג לייצר תוכן ולקדם אסטרטגיית תוכן, גם כאשר זה לא מיועד לקוראים בשר ודם, שיתעמקו באופן אמיתי בתכנים. אולם, לא זה המצב בכל הקשור לדיאטות. אנשים שנמצאים בתהליך של דיאטה, או ששוקלים להתחיל תהליך כזה, בדרך כלל מעוניינים לקבל מידע ערכי ואיכותי על ההשפעות של הדיאטה, על הכללים שהיא מגדירה, על סיפורי הצלחה של לקוחות אחרים שעברו את התהליך, ועוד.

יצירת תוכן איכותי ובעל ערך תשפיע על לא מעט מדדים חשובים, כמו זמן השהיה באתר, שיעור הנטישה של האתר, מספר הצפיות בדפים באתר, ועוד.

טיפ מספר 3: שלבו תמונות להמחשה

כדי להשאיר את הגולשים זמן רב יותר באתר, לשפר את חווית המשתמש שלהם, לסייע למנועי החיפוש להבין בצורה שלמה יותר במה האתר שלכם עוסק, וגם לסייע לגולשים לקבל החלטה ולהפוך ללקוחות משלמים, חשוב יהיה שתעשו שימוש בתמונות איכותיות באתר, אולם כאלו שנראות אותנטיות, ולא מבוימות יתר על המידה.

הקפידו לצייד את התמונות השונות שהטמעתם באתר בתגיות אלט מתאימות, שתסייענה למנועי החיפוש להבין טוב יותר במה עוסקים עמודי האתר הרלוונטיים, ולהנגיש אותן לבעלי לקויות שונות.

טיפ מספר 4: השקיעו בעמוד האודות

את ההחלטה האם לרכוש מכם יבצעו הגולשים לאחר שישתכנעו שאתם מהווים גורם מהימן ובר סמכות בתחום, שיש לו רקורד מרשים של הצלחות, והוא מנוסה בתחום. אנשים לא ממהרים להכניס את היד לכיס כאשר מדובר ברכישות אונליין של מוצרים ושירותים לא מוחשיים.

זאת הסיבה שחשוב יהיה להקפיד על כתיבה מפורטת, קלילה, זורמת ונעימה של דף האודות, כזו שתוכל לחבר אליכם את קהל היעד בצורה הטובה ביותר.

טיפ מספר 5: שלבו עדויות של לקוחות מרוצים

אחד הפרמטרים שיש להם השפעה על הקידום בגוגל של אתרים בנישות שונות, הוא עדויות של לקוחות ממליצים. כדי להשתכנע שהאתר שלכם איכותי ומהווה סמכות אמיתית בתחום, מנועי החיפוש זקוקים למידע אובייקטיבי, כלומר, למידע שלא נוצר באמצעות מנהלי האתר שלכם.

שילוב עדויות של גולשים, עם קישור לאתר האינטרנט שלהם, יוכל לסייע למנועי החיפוש להתרשם מן העובדה שאנשים או עסקים עם פנים, שמות וכתובת ברורה, ממליצים עליכם ומכירים בכם כסמכות לעסוק בתחום.

טיפ מספר 6: בנו פרופיל קישורים איכותי

ציינו מקודם את חשיבותם של פרמטרים אובייקטיבים מבחינת מנועי החיפוש. ובכן, קישורים הם אולי המדד האובייקטיבי החשוב ביותר שיכול להעיד על הסמכות של אתר מסוים לעסוק בתחום. קישורים הם סופר קריטיים לתהליך של SEO (קידום אורגני).

כאשר אתם נפנים לבנות פרופיל קישורים על מנת לשפר את הסמכות של האתר, הקפידו על כללים ליצירה של פרופיל קישורים איכותי: גוונו בטקסט העוגן ממנו יוצאים הקישורים לאתר שלכם, שלבו אתרים ברמת סמכות שונות, הקפידו על רלוונטיות האתרים אבל גם על רלוונטיות העמוד המקשר לעמוד המקושר, הקפידו על תדירות סבירה של בניית הקישורים, ודאו כי מתקיימת הלימה בין כמות הקישורים החיצוניים המתקבלים וקצב ייצור התוכן האיכותי באתר ועוד.

חשוב יהיה לציין: בבניה של פרופיל קישורים נכנסים לאתר יש גם לא מעט סיכון שאתם לוקחים על עצמכם, וחוסר זהירות בתהליך הזה, אכן יכול לגרום לנזק לאתר שלכם. זאת הסיבה, שחשוב להתייעץ עם מקדם אתרים מקצועי לפני שאתם בונים קישורים לאתר.

לסיכום

אם תייצרו תוכן בעל ערך מוסף אמיתי, תוך שימוש בתמונות להמחשה, בניית פרופיל קישורים איכותי וכל זאת על בסיס מחקר מילות מפתח אמיתי, תיראו תוצאות איכותיות בקידום האתר לאורך זמן.

משהו להגיד בנושא?

צוות האתר

צוות האתר מורכב מכמה מתזונאים מקצוענים וכמובן, כמה מהאנשים ברשת שהצליחו לעשות זאת לבד, מוזמנים לקרוא את הסיפורים שלהם.

פוסטים אחרים מ"הכל על.."

מומלץ השבוע לראות