דיאטה ים תיכונית

האם אתם יודעים כי תושבים המתגוררים במדינות ים תיכוניות נהנים מחיים בריאים יותר? אפילו ישנן השערות מבוססות על הנושא הזה מטעמם של לא מעט חוקרים מסביב לעולם. החוקרים טוענים כי הרגלי האכילה שיחסית זהים בכל המדינות הנמצאות מסביב לים התיכון הם אלה שהופכים את המחייה באזורים הללו לבריאה יותר.

בדיוק מהסיבה הזאת הגיחה לעולם דיאטה ים תיכונית, שבעצם גורמת לתושבים מכל המדינות האחרות להפוך את הרגלי האכילה שלהם – ולהתחיל לאכול כמו במדינות הים תיכוניות. צריך לציין כי הדיאטה הזאת מביאה עוד יתרונות למעט הירידה במשקל שהיא איטית בהשוואה לכל שאר סוגי הדיאטות הקיימות בעולם.

היתרונות הנוספים שתוכלו לקבל כתוצאה מהתחלת הדיאטה הזאת הם – הפחתת לחץ הדם, הורדת רמת הכולסטרול בגוף וגם בהפחתת הסיכון למחלות לב. לא מעט דיאטניות בוחרות בדיאטה ים תיכונית כדיאטה המועדפת עליהן רק בגלל כל היתרונות המגיעים ביחד עם הדיאטה הזאת – מדובר על בעיות שנפוצות מאוד בקרב אנשים עם משקל עודף.


מדוע כדאי להתחיל דיאטה ים תיכונית?


לא חסרות סיבות שבגינן תחליטו להתחיל בדיאטה ים תיכונית, כי כמו שכבר אמרנו היא יכולה לתרום לא מעט עבור האדם שמבצע אותה. ראשית נציין כי הדיאטה הזאת נחשבת לדיאטה מאוד בטוחה, והשינויים שלה לגוף הם יחסית מינוריים בהשוואה לכל סוגי הדיאטות האחרות. כך שאם לא בא לכם להעביר את הגוף שלכם סוג של טראומה, זוהי יכולה להיות הבחירה המנצחת עבורכם.

כל מי שיתחיל בשלב כזה או אחר דיאטה ים תיכונית יעשה זאת על מנת להוריד במשקל, ואנו יכולים לספר לכם כי אתם אכן תצליחו לרדת במשקל. אך חשוב לציין כי הירידה במשקל תהיה קצת פחות מהירה מכל סוגי הדיאטות האחרות שאותן בוודאי יצא לכם להכיר – חשוב שתהיו מודעים לנקודה הזאת שהיא קריטית במיוחד.

אך לא מעט אנשים מתחילים את הדיאטה הזאת בגלל כל היתרונות האחרים שהיא מביאה איתה. את היתרונות פירטנו לכם בתחילת המאמר, כך שאם פספסתם תוכלו לקרוא את החלק הקודם שוב. מדובר על יתרונות שלא תוכלו למצוא בשום דיאטה אחרת ומהבעיות הללו סובלים לא מעט אנשים בעולם נכון להיום.

מה אוכלים במסגרת דיאטה ים תיכונית?


כל אחד שמתחיל כל סוג של דיאטה ירצה לדעת קודם כל מה הוא יכול לאכול, הרי מרבית האנשים נוטים לחשוב כי בדיאטה הם לא יכולים לאכול שום דבר. הדיאטה הים תיכונית מגיעה על מנת לנפץ את הסטיגמה הזאת, ולהסביר לכם כי גם כאשר אתם נמצאים בדיאטה – אתם יכולים לאכול את כל המאכלים שהתושבים במדינות הים תיכוניות אוכלים.

ראשית אם אתם לא אוהבים לאכול פירות או ירקות יכול להיות שתמצאו את עצמכם בבעיה מסוימת. הדיאטה הזאת מבוססת על אכילת פירות וירקות גם בשעות הביניים וגם ביחד עם הארוחות העיקריות. בנוסף דיאטה ים תיכונית מבוססת על אכילת מזונות טריים ככל האפשר, והימנעות מוחלטת מאכילת מזון מעובד מכל סוג שהוא.

בשונה מדיאטות אחרות, בדיאטה הזאת ישנו איסור מסוים לאכול בשר אדום. כן ניתן לאכול באופן מתון דגים, עוף או ביצים. אך שוב מדובר על צריכה מתונה, תשתדלו שלא לאכול את המאכלים הללו על בסיס יומיומי כי זה עשוי להוביל לבעיות שונות.

הסוד של הדיאטה הים תיכונית יהיה מושלם לכל מי שאוהב לשתות יין אדום. עליכם להשתדל לשתות בין שתיים עד ארבע כוסות של יין אדום במהלך השבוע. ההמלצה שלנו אליכם היא לעשות זאת בשעות הלילה, כך גם תוכלו לישון כמו שצריך.

האם הדיאטה עלולה לגרום לתופעות לוואי?


מרבית הדיאטות עשויות להביא איתן תופעות לוואי מכיוון שהגוף עובר סוג של טראומה כאשר מתחילים אותן. אך כאשר נכון להיום הדיאטה הזאת היא אחת מהדיאטות הבריאות ביותר, ומהסיבה הזאת לא מעט אנשים בוחרים להתחיל דווקא את הדיאטה הזאת. במהלך הדיאטה הגוף לא עובר טראומה שהוא צריך להגיב אליה, ומהסיבה הזאת אין בכלל תופעות לוואי שדווחו. מרבית האנשים מספרים כי הם התחילו את הדיאטה ללא כל בעיה, ולרוב הם גם אפילו לא חשו בתחושת רעב – בשונה מכל דיאטה אחרת.

אז אם אתם מרגישים שהתחלתם אין סוף דיאטות והתוצאות פשוטות לא מגיעות כי קשה לכם לשמור – זוהי הדיאטה המושלמת עבורכם. הגוף לא אמור להגיב בצורה קיצונית, וכמובן שאתם בסופו של יום תוכלו לקצור את הפירות כאשר השבועות יעברו קדימה ואתם תשמרו על ההוראות של הדיאטה. אך בדיאטה הזאת האסרטיביות שלכם היא חלק בלתי נפרד מהצלחת התהליך כי מאוד קל להפסיק את הדיאטה מבלי לשים לב.

תוך כמה זמן ניתן יהיה לראות תוצאות?


כל אחד שיתחיל דיאטה ים תיכונית ישאל את עצמו תוך כמה זמן הוא יתחיל לראות את התוצאות המיוחלות? אז למען האמת קשה מאוד לתת תשובה חד משמעית כי כל מקרה נשקל לגופו. ישנם אנשים שאצלם התוצאות יגיעו במהירות גדולה יותר כי כך הגוף שלהם מגיב, ויש כאלה שיצטרכו להמתין זמן רב כי הגוף שלהם מגיב באיטיות. מה שנוכל להבטיח לכל אותם האנשים שמתחילים את הדיאטה הזאת – זה שאם הם יפעלו על פי ההנחיות הם ייראו תוצאות בוודאות. מדובר על אחת מהדיאטות היעילות ביותר בעולם, ומיליוני אנשים מכל העולם התחילו את הדיאטה הזאת וסיפרו את תוצאות מעולות.

מה שאתם כן צריכים לדעת זה שהתוצאות של דיאטה ים תיכונית יגיעו בקצב איטי יותר מכל סוג אחר של דיאטה. אומנם מדובר על קצב איטי אך הוא צפוי להיות קצב עקבי, לכן בסופו של יום תוכלו להגיע למצב שתגיעו למשקל האידיאלי שאליו אתם שואפים להגיע.