דיאטת ניקוי רעלים

אם אנחנו נספר לכם שכל אחד מאיתנו מוקף מידיי יום ברעלים שונים ומגוונים, האם זה יפתיע אתכם? ככל הנראה שהתשובה תהיה שלילית. לא משנה אם מדובר על המזון שאנו אוכלים או על האוויר שאנו נושמים, יש לא מעט רעלים שנכנסים לגופנו – והם לא מתכננים לעזוב בזמן הקרוב. ככל שמצטברים יותר רעלים כך הגוף שלנו עשוי לפתח סימפטומים שונים, כאלה שאולי עד לאותו רגע לא הייתם מודעים אליהם.

דיאטת ניקוי רעלים מגיעה על מנת לסייע לכם להתמודד עם ניקוי הגוף, ובאותה נשימה גם לעזור לכם להוריד במשקל. כך תוכלו להרוויח שתי ציפורים במכה אחת, ואתם באופן טבעי תרגישו הרבה יותר טוב לאחר שתבצעו את הדיאטה הזאת. אך חשוב לציין כי מדובר בדיאטה הקשה ביותר מכל סוגי הדיאטות שקיימות, והיא דורשת לא מעט כוח נפשי.

מה בדיוק כוללת הדיאטה הזאת וכיצד תוכלו לבצע אותה? כמובן שאצלנו יש את כל התשובות שדרושות לכם על מנת לקבל מענה אידיאלי.


דיאטת ניקוי רעלים – מהם היתרונות שלה?


כל אחד מתחיל דיאטה על מנת לרדת במשקל, את זה כל אחד מאיתנו יודע – אך לדיאטת ניקוי רעלים יש לא מעט יתרונות נוספים שלא תוכלו למצוא בשום סוג אחר של דיאטה. היתרון המשמעותי ביותר הוא היכולת שלכם לסייע בגוף להתמודד עם הרעלים ולנקות את הגוף בצורה כמעט אבסולוטית. אומנם הגוף יודע להתמודד עם הרעלים באופן עצמאי, אך כאשר אתם מסייעים לו בניקוי הרעלים תוכלו לקבל תוצאות טובות ואפקטיביות יותר.

יתרה מכך דיאטת ניקוי רעלים מסייעת כמובן בהפחתה משמעותית של הקלוריות, היא יכולה להביא אתכם למצב שבו אתם מגיעים לתוצאה הרצויה תוך זמן קצר. לא תצטרכו להילחם במשקל במשך חודשים רבים, מדובר על דיאטה שתסייע לכם להביא את התוצאה המושלמת בזמן הקצר ביותר.

היתרונות הללו הם אלה שגורמים ללא מעט אנשים לבחור דווקא בדיאטה הזאת כאשר הם מבצעים השוואה אל מול כל שאר הדיאטות הקיימות בעולם. הדיאטה הזאת מתאימה לאותם אנשים שמרגישים כי הגיע הזמן להוריד במשקל אך גם לנקות את הגוף על מנת להכין אותו להתחלה חדשה ובריאה הרבה יותר.

מה אפשר לאכול במהלך דיאטת ניקוי רעלים?


יש לא מעט שיטות שונות של דיאטות לניקוי רעלים, וזה מאוד תלוי באיזה סוג של דיאטה אתם בוחרים. אך אם נודה על האמת אחד מהעקרונות החשובים ביותר של דיאטת ניקוי רעלים מכל סוג שהוא זה להפחית את כמות הקלוריות שאנו אוכלים למינימום הנדרש. יש דיאטות שמבוססות על צומות מרובים ויש דיאטות שמבוססות על שתיית מיצים בריאים בלבד. כל אחד בוחר לעצמו את סוג הדיאטה שאותה הוא מעדיף, אך חשוב מאוד שתבחרו דיאטה שאתם מסוגלים לעמוד מאחוריה ולהתמיד בה גם לאורך תקופת זמן ארוכה.

הדבר החשוב ביותר הוא לא להכניס לגוף רעלים חדשים – זאת אומרת שגם אם אתם אוכלים, אתם צריכים לאכול מזון בריא ככל האפשר עם מינימום רעלים. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם מצליחים לנקות את הגוף שלכם, אך גם לא להכניס אליו רעלים חדשים שעשויים להיות בעוכריכם. זוהי המשימה הקשה ביותר של הדיאטה הזאת, ולכן אתם צריכים להיות מודעים אליה.

לכן כאשר אתם מתחילים דיאטת ניקוי רעלים, חשוב מאוד שתבחרו את הדיאטה שמתאימה לכם. לא כולם מסוגלים לעמוד בצומות כל כך ארוכים ולא כולם מסוגלים לשתות אך ורק מיצים. תנסו למצוא את האיזון שנכון עבורכם, תוכלו לעשות זאת ביחד עם איש מקצוע.

האם הדיאטה עלולה לגרום לתופעות לוואי?


למרות שלא מעט אנשים מכל רחבי העולם כבר התחילו את הדיאטה הזאת, יש בה לא מעט סכנות שאתם צריכים להיות מודעים אליהם. באופן כללי מדובר על דיאטה שלא מתאימה לכל אחד, ועצם העבודה שתוכלו למצוא את עצמכם נכנסים לצומות מרובים – אתם בוודאי מתארים לעצמכם כי הגוף נכנס בכל פעם לטראומה מחדש. בגלל זה חשוב מאוד להכין את הגוף לדיאטה מהסוג הזה, על ידי אכילת פירות וירקות ככל האפשר – הם יאפשרו לכם לבצע את הדיאטה הזאת עם מינימום של תופעות לוואי.

תופעות הלוואי של דיאטת ניקוי רעלים הם בעיקר חולשה, סחרחורות, בחילה וכל מיני דברים שעלולים להתרחש כתוצאה מצום או ממצב שבו אוכלים ממש מעט. אך ככל שתתמידו עם הדיאטה הזאת כך בשלב מסוים עד כמה שזה נשמע לכם הזוי הגוף יתרגל למצב הזה, והוא ידע להתמודד עם זה בצורה הרבה יותר יעילה ועם מינימום של תופעות לוואי. אז תנסו בכל פעם להרגיל את הגוף לדיאטה הזאת עד שתגיעו למצב שבו אתם מצליחים לבצע את הדיאטה בצורה מושלמת.

תוך כמה זמן ניתן יהיה לראות תוצאות?


אומנם הדבר החשוב ביותר שדיאטת ניקוי רעלים מביאה זה כמובן האפשרות לנקות את הגוף ולגרום לו להיות הרבה יותר אפקטיבי. אך בנוסף לכך מרבית האנשים ירצו לדעת בתוך כמה זמן הם יוכלו לראות תוצאות מבחינת ירידה במשקל, שזה אולי הדבר המשמעותי ביותר לכל מי שמתחיל דיאטה חדשה. אז אם עד כה הייתם ממש צריכים להתאמץ על מנת לראות את התוצאות במשקל, עם דיאטת ניקוי רעלים המצב יהפוך להיות הרבה יותר פשוט – את זה כמעט כל אחד שמתחיל את הדיאטה צריך לדעת.

מכיוון שהגוף נמצא בגירעון קלורי משמעותי מאוד במשך מספר ימים הוא יסייע לכם להוריד המון שומנים שהצטברו בגוף. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם מורידים בכל שבוע כמה קילוגרמים טובים, דבר שלא ממש הייתם יכולים לחשוב עליו אילולא הייתם בוחרים בדיאטה שהיא מסוג אחר.