על תחליפי סוכר והאופציות הנכונות לכם

סוכר הוא מרכיב חיוני במתכונים רבים ואנחנו לא יכולים לדמיין את החיים בלעדיו. אבל מה אם היו תחליפים אחרים שיכולים להוסיף את אותו הטעם? במאמר זה, נבדוק אפשרויות אחרות שניתן להשתמש בהן במתכונים שונים כדי שתרגיש בטוח לגבי בישול.

1. דבש: דבש הוא ממתיק טבעי שיכול לשמש כתחליף לסוכר בכל מתכון.

עם הטעם העשיר והצמיגות הסמיכה שלו, הוא יכול בקלות לתפוס את מקומו של הסוכר ועדיין להישאר תחליף טוב לסובלים מסוכרת או ללא גלוטן. כאשר מחליפים דבש במקום סוכר, תצטרך להשתמש ביותר ממה שהמתכון דורש מאחר שהדבש סמיך יותר מסוכר רגיל.

2. רסק תפוחים לא ממותק: אם אין לך אלרגיות

ישנם יתרונות בריאותיים רבים לאכילת תפוחים. תפוחים עשירים בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור לנטרל רדיקלים חופשיים בגוף ולהפחית את הסיכון לסרטן. אכילת תפוח גם מעניקה לך מנה בריאה של סיבים, שעשויים לעזור בהורדת הכולסטרול ולהשאיר אותך שובע.

תחליפי סוכר לא יהיו מתוקים כמו סוכר. החלפת סוכר היא דבר טוב למי שמנסה לרדת במשקל. סוכרלוז, אספרטיים וסכרין הם כולם תחליפי סוכר. יש להם כמעט אותה מתיקות כמו סוכר אבל הם מספקים פחות קלוריות.

תחליפי סוכר הם ממתיקים המשמשים במקום סוכר. התחליפים הנפוצים ביותר לסוכר הם סירופ תירס, מולסה, דבש וסירופ תירס עתיר פרוקטוז.

ישנם מקרים רבים בהם שימוש בתחליפי סוכר נחוץ עבור אנשים עם סוכרת או בעיות בריאות אחרות. יש גם כאלה שבוחרים להשתמש בהם למטרות ירידה במשקל, בעוד שלאחרים אולי אין בעיה בריאותית, אבל הם רוצים לצמצם את כמות הסוכר שהם אוכלים בכל יום.

אנשים יכולים להשתמש בתחליפי סוכר במקום סוכר כי הם עשויים לרצות להימנע מהקלוריות הנלוות אליו. הם יכולים להשתמש במוצרים אלה גם אם הם חולי סוכרת או דיאטה.

ישנם סוגים שונים של ממתיקים מלאכותיים בשוק. יש אנשים שבוחרים ללכת עם אחד כי הוא טוב יותר מאחרים או כי זה מה שהם רגילים אליו.

למשל, אנשים שאוהבים לשתות את הקפה שלהם שחור צריכים לבחור בממתיק חלופי שלא ישפיע על הטעם של המשקה שלהם. הסיבה לכך היא שלכמה ממתיקים יש טעם חזק שיכול לשנות את טעם הקפה הטעים שהם רוצים.

ההערכה היא שהאמריקאי הממוצע צורך כ-22 כפיות סוכר ביום. זה פי 3 מהמומלץ, ועומס הסוכר הזה הפך לדאגה בריאותית גדולה ולגורם המוביל להשמנה בארה"ב.

ממתיקים מלאכותיים מספקים דרך לצרכנים ליהנות מרבים מאותם מאכלים שהם עשו פעם, אך ללא כל הקלוריות. בניגוד לסוכר, ניתן להשתמש בממתיקים מלאכותיים באפייה מכיוון שהוא אינו מגיב עם מרכיבים אחרים כמו סודה לשתייה או שוקולד. זה גם מספק טעם לקפה ומסייע בהפחתת עששת.

ישנם תחליפים רבים לסוכר שתוכלו להשתמש בהם במזון ובמשקאות. התחליפים תלויים במדינה בה אתה גר. לדוגמה, אנשים שחיים בהודו עשויים להשתמש בג'גרי או דבש כתחליף לסוכר בעוד שגרים ביפן עשויים להשתמש בלתת מירין או שעורה.

תחליפי סוכר משמשים להחלפת סוכר במזון ובמשקאות. לרוב מדובר בחומרים מלאכותיים בעלי טעם או מרקם דומים לסוכר.

ישנם שני סוגים עיקריים של תחליפי סוכר.

הסוג הראשון הוא תחליפי סוכר טבעיים הכוללים דבש, סירופ אורז חום, תמצית מאלט ומולסה.

הסוג השני הוא תחליפי סוכר מלאכותיים הכוללים אספרטיים, סכרין, סוכרלוז וסטיביה.

תחליפים מלאכותיים יכולים להזיק לבריאות שלך על ידי הפעלת מצבים בריאותיים מסוימים כמו סוכרת והשמנת יתר. עם זאת אין להם קלוריות כלשהן ולכן הם יכולים לשמש כחלופה לסוכר רגיל אם אתה מנסה לרדת במשקל. תחליפים טבעיים לעומת זאת אינם מכילים כימיקלים שעלולים לעורר מצבים רפואיים מסוימים אך הם גם אינם מספקים

אנחנו יכולים להשתמש בתחליפי סוכר כדי לספק את השן המתוקה שלנו ולהימנע מתופעות הלוואי השליליות של הסוכר. הנה כמה תחליפים פופולריים שאנשים יכולים להשתמש בהם כדי להחליף סוכר:

1) סטיביה

2) נקטר אגבה

3) Splenda

4) אריתריטול

5) תמצית פרי נזיר

תחליפי סוכר הם סוגים שונים של חומרים המשמשים להחלפת סוכר במזון. חומרים אלו יכולים להיות טבעיים או מלאכותיים. ממתיקים מלאכותיים נקראים גם 'תחליפי סוכר' מכיוון שהם יכולים למלא את הטעם והמרקם של הסוכרוז מבלי להוסיף קלוריות לתזונה.

הממתיק המלאכותי הנפוץ ביותר הוא אספרטיים, אשר נחקר רבות ונמצא בטוח לשימוש על ידי אנשים בכל הגילאים, כולל נשים בהריון וילדים. יש לו שכיחות נמוכה מאוד של תופעות לוואי. סטיביה הוא ממתיק שמקורו בעשבים עם פחות מ-0.2 קלוריות לגרם, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה המעוניינים להפחית את צריכת הקלוריות שלהם או לשמור על יעדי הרזיה בצורה הנכונה ביותר.

מערכת האתר ממליצה על היכרות מעמיקה יותר עם Sweetango.co.il, תחליף סוכר מן הטבע.

משהו להגיד בנושא?

צוות האתר

צוות האתר מורכב מכמה מתזונאים מקצוענים וכמובן, כמה מהאנשים ברשת שהצליחו לעשות זאת לבד, מוזמנים לקרוא את הסיפורים שלהם.

פוסטים אחרים מ"הכל על.."

מומלץ השבוע לראות